Real Expert Advertising SRL este Beneficiarul contractului de finanțare cu titlul “ Investiție inițială în cadrul Real Expert Advertising SRL prin crearea unei noi unități de producție, construcție hală producție și spații administrative și împrejmuire”, proiect ce se implementează în Localitatea Oradea, județul Bihor.
Scopul proiectului este reprezentat de atingerea unui nivelului tehnic de dotare al firmei prin achiziționarea de active corporale, destinate să dezvolte și să diversifice activitatea curentă a societății, prin dotarea astfel a companiei cu tehnologie avansată și eficientă în scopul fabricării de mobilă pentru birouri și magazine.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă îmbunătățirea competitivității societății prin realizarea unei investiții inițiale legate de crearea unei noi unități de producție prin construirea unui spațiu de producție, spații administrative, împrejmuire și dotarea cu echipamente performante în scopul demarării unei noi activități economice în domeniul fabricării de mobilă pentru birouri și magazine, activitate identificată prin codul CAEN 3101 – Fabricarea de mobilă pentru birouri și magazine.
Obiective specifice:
• Realizarea unei investiții inițiale prin crearea unei noi unități de producție prin construirea unui spațiu de producție, spații administrative, împrejmuire și dotarea cu echipamente performante în scopul demarării unei noi activități economice în domeniul fabricării de mobilă pentru birouri și magazine. Acest obiectiv va fi îndeplinit prin achiziționarea de echipamente inovatoare în domeniul fabricării de mobilă pentru birouri și magazine respectiv software specializat, achiziții care vor permite dotarea societății cu tehnologie de ultimă generație care să o plaseze în topul companiilor producătoare de mobilă pentru birouri și magazine la nivel local, dar și regional.
• Creșterea numărului mediu de salariați cu 12 față de numărul mediu înregistrat la finalul exercițiului financiar 2016 (număr mediu – 7 angajați). Termenul de realizare îl reprezintă sfârșitul anului fiscal ulterior celui în care s-a finalizat implementarea proiectului. Numărul mediu de salariați astfel atins (19) va fi menținut pe toată perioada rămasă din durabilitatea proiectului (3 ani de la realizarea plății finale în cadrul contractului de finanțare). Acest obiectiv va fi îndeplinit prin angajarea a 12 persoane cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, dintre care un loc de muncă va fi ocupat de către o persoană din categoria persoanelor defavorizate, în speță, o persoană care are vârsta peste 50 de ani sau care nu a avut un loc de muncă stabil remunerat în ultimele 6 luni, fără a limita însă accesul la angajare a persoanelor aflate în oricare dintre situațiile descrise in Ghidul Solicitantului cu privire la ”persoane din categorii defavorizate”.
• Creșterea eficienței energetice în spațiul de producție și promovarea utilizării surselor alternative de energie în spațiul de producție: obiectivul va fi îndeplinit prin achiziționarea de echipamente eficiente energetic, cu
consum redus de energie, prin achiziționarea unui sistem bazat pe energie geotermală în vederea asigurării agentului termic în spațiul de producție prin utilizarea surselor regenerabile de energie (energie geotermală), precum și prin asigurarea iluminatului în spațiul de producție și în exteriorul acestuia prin implementarea de sisteme de iluminat eficient și inteligent de tip LED.
Rezultatele obținute în urma implementării proiectului sunt:
– Achiziționarea următoarelor echipamente tehnologice si active necorporale:
✓ Ferastrau circular – 1 buc.;
✓ Compresor stationar cu surub – 1 buc.;
✓ Sistem industrial stationar de exhaustare – 1 buc.;
✓ Masina pentru aplicarea manuala a foliei pe cant drept si curb – 1 buc.;
✓ Pachet pentru finisare dupa cantuire (masina de frezat muchii muchii si colturi) – 1 buc.;
✓ Vas tampon aer comprimat – 1 buc.;
✓ Masa multifunctionala – 1 buc.;
✓ Sistem presurizat pentru vopsire si uscare – 1 buc.;
✓ Masina de gravat cu laser – 3 buc.;
✓ Pistol antistatic de ionizare – 1 buc.;
✓ Router CNC – 2 buc.;
✓ Imprimanta uv – 1 buc.;
✓ Cutter – 1 buc.;
✓ Banc de lucru (pentru persoane cu dizabilitati) – 2 buc.;
✓ Tocator deseuri – 1 buc.;
✓ Stivuitor semi-electric 1 buc.;
✓ Stivuitor manual – 1 buc.;
✓ Sistem PC -productie v1 – 5 buc.;
✓ Sistem PC – productie v2 – 2 buc.;
✓ Sistem PC – proiectare v1 – 3 buc.;
✓ Sistem PC – proiectare v2 – 2 buc.;
✓ Echipamente aferente retea voce-date – 1 buc.;
✓ Switch tip 1 – 1 buc.;
✓ Switch tip 2 – 1 buc.;
✓ Software specializat pentru design si vizualizare 3D – 2 buc.;
✓ Instrumente software pentru design si inginerie 3D – 1 buc.;
✓ Software specializate proiectare grafica si layout – 12 buc.;
✓ Software specializat de creatie in cloud – 2 buc.
– Obținerea unei capacități de productie totale de cca. 864 buc./an de articole de mobilă pentru birouri și magazine.
– Creșterea cifrei de afaceri cu 190,05% în termen de 3 ani de la finalizarea implementării proiectului;
– Nivelul calitativ înalt al articolelor de mobilier pentru birouri și magazine ca urmare a achiziționării de echipamente specializate înalt tehnologizate, precum și a implementării sistemului de certificare de produse – mobilier comercial și mobilier tip vitrina pentru magazine. – Obținerea unor costuri reduse de exploatare ca urmare a inovării de proces, prin achiziția de echipamente ce folosesc tehnologii noi, avansate, inovatoare;
– Creșterea numărului mediu de salariați cu 12 față de numărul mediu înregistrat la finalul exercițiului financiar 2016 (7 angajați). Termenul de realizare îl reprezintă sfârșitul anului fiscal ulterior celui în care s-a finalizat implementarea proiectului. Numărul mediu de salariați astfel atins (19) va fi menținut pe toată perioada rămasă din durabilitatea proiectului (3 ani de la realizarea plății finale în cadrul contractului de finanțare). Se vor crea 12 locuri de muncă pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, dintre care un loc de muncă va fi ocupat de către o persoană din categoria persoanelor defavorizate în speță, o persoană care are vârsta peste 50 de ani sau care nu a avut un loc de muncă stabil remunerat în ultimele 6 luni, fără a limita însă accesul la angajare a persoanelor aflate în oricare dintre situațiile descrise in Ghidul Solicitantului cu privire la ”persoane din categorii defavorizate.
– Fabricarea unor produse competitive din punct de vedere al prețurilor ofertate, dar și din punct de vedere al calității net îmbunătățite a acestora.
– Diminuarea șomajului pe plan regional prin crearea de noi locuri de muncă și menținerea lor pe o perioadă lungă de timp (rata șomajului de 2,5% în luna mai 2017 în Județul Bihor, șomajul fiind mai ridicat în rândul bărbaților – 2,75%, conform datelor statistice publicate de către INSSE).
– Utilizarea rațională a factorilor de producție prin utilizarea eficientă a echipamentelor, dar și a resursei umane.
– Asigurarea calității protecției mediului prin implementarea unor tehnologii inovatoare, puțin poluante și eficiente din punct de vedere energetic.
Perioada de implementare a proiectului este de 57 de luni, respectiv între data de 01.04.2017 și data de 31.12.2021.
Valoarea totală a contractului de finanţare este de 7.740.895,70 lei, din care valoarea eligibilă a proiectului este de 6.073.541,87 lei, unde 3.668.957,48 lei reprezintă finanțare FEDR, iar suma de 647.463,10 lei reprezintă finanţare din bugetul naţional.
Mai multe detalii despre implementarea acestui proiect puteţi obține de la REAL EXPERT ADVERTISING S.R.L, cu sediul în Municipiul Oradea, Str. Anghel I. Saligny, Nr. 26, Județ Bihor, telefon: 0723.244.110, e-mail: [email protected], persoana de contact:
Vasile Florin.
REAL EXPERT ADVERTISING S.R.L
Telefon: 0723.244.110, e-mail: [email protected]